Hej! Du använder en gammal webbläsare

Inom kort kommer vissa funktioner på haninge.se inte fungera med den här gamla webbläsaren. Vi vill gärna ha dig kvar som besökare och rekommenderar att byta till Mozilla Firefox, Google Chrome eller Microsoft Edge.

Organisation och ledning

Skolan tillhör området Skärgårdsskolorna som leds av rektor och biträdande rektor. I vår organisation ingår även Dalarö förskola som ligger i nära anslutning till skolan.

Vi har ett bra samarbete mellan förskolan och skolan vilket ger en smidig övergång från förskola till förskoleklass. Skolan består av fyra arbetslag som leds av en utvecklingsledare. Expeditionen för skärgårdens skolor är belägen på Dalarö skola.

Ledning

• Rektor Magnus Andersson
  • Biträdande rektor Annika Thordevall

Arbetslag

• Polstjärnan åk 6-9
  • Havet åk F-5
  • Fritidshemmet Ankaret

Varje klass har en eller två mentorer. Under ledningen finns elevhälsoteam och trygghetsteam som stöd för mentorer och arbetslag.

Senast uppdaterad: 17 november 2023