Hej! Du använder en gammal webbläsare

Inom kort kommer vissa funktioner på haninge.se inte fungera med den här gamla webbläsaren. Vi vill gärna ha dig kvar som besökare och rekommenderar att byta till Mozilla Firefox, Google Chrome eller Microsoft Edge.

Fritidsverksamhet för årskurs F–3

Fritidshemmet Ankaret är för dig som går i förskoleklass upp till och med årskurs 3. Verksamheten syftar till att ge dig en meningsfull fritid och ett meningsfullt lärande. Fritidshemmets medarbetare arbetar i nära samverkan med lärarna på låg- och mellanstadiet.

Flickor hänger upp och ned. Foto: Mostphotos

På fritidshemmet erbjuds en mångfald av aktiviteter inom- och utomhus. Fritidshemmet har även tillgång till idrottshallen och utnyttjar de natursköna omgivningarna för uteaktiviteter under alla årstider. På vintern, när vädret tillåter spolar vi skridskobana på skolgården.

Ankaret är öppen mellan 06.30–17.30 under skoldagar och lov.

Kontaktuppgifter

Fridshemmet Ankaret, årskurs F–3: 08-606 51 20